Cihazlarımız
- Oto Ekspertiz
- Klima Gaz Dolum
- Gaz Analiz
- Lastik Sökme
- Balans Makinası
- Ön Düzen Ayar
- Arıza Tespit
- Far Ayar
- Şase Tezgahları
- Boya Fırınları
- Liftler
- Kompres. Test
- Diğer Cihazlar
Computest Oto Ekspertiz Cihazları
Oto Ekspertiz cihazları genel olarak aşağıdaki 6 kalem cihazdan oluşur
- Dyno – Dinamometre
- Fren test cihazı
- Suspansiyon – Amortisör test cihazı
- Yana kayma cihazı
- Boya ölçüm cihazı
- Arıza tespit – Beyin cihazı
Bunlara ilave olarak aracın altını kontrol etmek için eğer yerin uzunluğu ve yüksekliği uygun ise lift konulabilir.
Kontrol Ünitesi
2x4 Dyno
4x4 Dyno
TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Maximum güç : 400KW / 535 hp
Maximum hız : 300Km/h
Maximum tork : 750/1500Nm
Eleltriksel güç : 6KW
Teker arası mesafe : 2 -> 3m
Fren test
Amortisör test
Yana kayma
Boya Ölçer
Arıza tespit
Kısa makas lift
Uzun makas lift
ECK 1800
ECOTECHNICS ECK1800 / 1800hfo | |
Gaz tipi | R1234 |
Çalışma şekli | Otomatik |
Gaz hassasiyeti | 10 gr |
Yağ hassasiyeti | 5 gr |
Vakum kapasitesi | 72 lt/dak |
Kompresör | 12 cc |
Gaz çekme hızı | 300 gr/dak |
Çalışma voltajı | 220 v |
Gaz tüpü | 12 lt |
Cihazın ağırlığı | 90 Kg |
Hortum uzunluğu | 3 mt |
- Türkçe LCD ekran
- Araç data bank
- Yazıcı
- Kaçak kontrolü
- Sistem yıkama proğramı
- Otomatik ve manuel kullanma imkanı
- Kolay ve hızlı gaz basımı için tüp ısıtma
ECK 3500
ECOTECHNICS ECK3500 / 3900 hfo | |
Gaz tipi | R 134 veya R1234 |
Çalışma şekli | Otomatik |
Gaz hassasiyeti | 10 gr |
Yağ hassasiyeti | 5 gr |
Vakum kapasitesi | 72 lt/dak |
Kompresör | 12 cc |
Gaz çekme hızı | 300 gr/dak |
Çalışma voltajı | 220 v |
Gaz tüpü | 12 lt |
Cihazın ağırlığı | 90 Kg |
Hortum uzunluğu | 3 mt |
- R134 ve R1234HFO gazları için 2 farklı modeli var
- 5″ Türkçe Renkli ekran
- Gaz dedektörü bağlama imkanı
- Hybrid fonksiyonu
- Nitrojen ile kaçak kontrolü
- Araç data bank
- Yazıcı
- Kaçak kontrolü
- Sistem yıkama proğramı
- Otomatik ve manuel kullanma imkanı
- Kolay ve hızlı gaz basımı için tüp ısıtma
ECK 4000
ECOTECHNICS ECK4000 | |
Gaz tipi | R134 veya R1234 |
Çalışma şekli | Otomatik |
Gaz hassasiyeti | 10 gr |
Yağ hassasiyeti | 5 gr |
Vakum kapasitesi | 72 lt/dak |
Kompresör | 12 cc |
Gaz çekme hızı | 300 gr/dak |
Çalışma voltajı | 220 v |
Gaz tüpü | 12 lt |
Cihazın ağırlığı | 90 Kg |
Hortum uzunluğu | 3 mt |
- R134 ve R1234HFO gazları için 2 farklı modeli var
- 5″ Türkçe Renkli ekran
- Gaz dedektörü bağlama imkanı
- Hybrid fonksiyonu
- Nitrojen ile kaçak kontrolü
- Dahili iç havalandırma
- Araç data bank
- Yazıcı
- Kaçak kontrolü
- Sistem yıkama proğramı
- Otomatik ve manuel kullanma imkanı
- Kolay ve hızlı gaz basımı için tüp ısıtma
ECK TWIN
ECOTECHNICS ECK TWIN | |
Gaz tipi | R134a-1234y |
Çalışma şekli | Otomatik |
Gaz hassasiyeti | 10 gr |
Yağ hassasiyeti | 5 gr |
Vakum kapasitesi | 100 lt/dak |
Kompresör | 2 x 12 cc |
Gaz çekme hızı | 300 gr/dak |
Çalışma voltajı | 220 v |
Gaz tüpü | 2 x 12 lt |
Cihazın ağırlığı | 110 Kg |
Hortum uzunluğu | 2 x 3 mt |
- Türkçe LCD ekran
- Araç data bank
- Yazıcı
- Kaçak kontrolü
- Sistem yıkama proğramı
- Otomatik ve manuel kullanma imkanı
- Kolay ve hızlı gaz basımı için tüp ısıtma
CAP 3200 B
CAPELEC CAP3200 Benzin/LPG | |
Araç tipi | Benzinli |
CO ölçüm aralığı | 0 – % 15 |
CO2 ölçüm aralığı | 0 – % 20 |
O2 ölçüm aralığı | 0 – % 21,7 |
HC ölçüm aralığı | 20000 ppm |
Lambda ölçüm aralığı | 0,6 – 1,2 |
NOx ölçüm aralığı | 0 – 5000 ppm |
Motor devri | 0 – 10000 Rpm |
Yağ sıcaklığı | 0 – 150 derece |
Cihazın ağırlığı | 7 Kg |
Çalışma voltajı | 220 V AC |
- Türkçe LCD grafik ekran
- Cihaz üzerinde dahili yazıcı
- Kaçak kontrolü
- TS ISO 3930, TS ISO 11614 ve Ulusal tip onay belgesi
- Otomatik ve manuel kullanma imkanı
- NOT : Motor devri, yağ sıcaklık ölçümü ve sehpa opsiyonel aksesuardır
CAP 3200 D
CAPELEC CAP3200 Dizel | |
Araç tipi | Dizel |
N duman koyuluğu | 0 – % 100 |
K opasite | 0 – 9,99 |
Motor devri | 0 – 10000 Rpm |
Yağ sıcaklığı | 0 – 150 derece |
Cihazın ağırlığı | 7 Kg |
Çalışma voltajı | 220 V AC |
- Türkçe LCD grafik ekran
- Cihaz üzerinde dahili yazıcı
- TS ISO 11614 ve Ulusal tip onay belgesi
- Otomatik ve manuel kullanma imkanı
- NOT : Motor devri, yağ sıcaklık ölçümü ve sehpa opsiyonel aksesuardır
CAP 3200 COMBI
CAPELEC CAP3200 Kombi | |
Araç tipi | Benzinli+Dizel |
CO ölçüm aralığı | 0 – % 15 |
CO2 ölçüm aralığı | 0 – % 20 |
O2 ölçüm aralığı | 0 – % 21,7 |
HC ölçüm aralığı | 20000 ppm |
N duman koyuluğu | 0 – % 100 |
K opasite | 0 – 9,99 |
Lambda ölçüm aralığı | 0,6 – 1,2 |
NOx ölçüm aralığı | 0 – 5000 ppm |
Motor devri | 0 – 10000 Rpm |
Yağ sıcaklığı | 0 – 150 derece |
Cihazın ağırlığı | 7 Kg |
Çalışma voltajı | 220 V AC |
- Türkçe LCD grafik ekran
- Cihaz üzerinde dahili yazıcı
- Kaçak kontrolü
- TS ISO 3930, TS ISO 11614 ve Ulusal tip onay belgesi
- Otomatik ve manuel kullanma imkanı
- NOT : Motor devri, yağ sıcaklık ölçümü ve sehpa opsiyonel aksesuardır
Proline 322
CORGHI PROLINE 322 | |
Jant kavrama içten | 10-24″ |
Jant kavrama dıştan | 10-22″ |
Max Latik çapı | 1140 mm |
Max Lastik genişliği | 350 mm |
Tabla dönme torku | 1100 Nm |
Tabla dönüş hızı | 6 rpm |
Topuk düşürme açıklığı | 400 mm |
Topuk düşürme gücü | 12000 N |
Çalışma voltajı | 220 V |
Hava gereksinimi | 8-10 Bar |
Cihaz ağırlığı | 255 Kg |
Cihaza ek adaptör takılarak Run Flat, Pax vs gibi lastiklerin söküp takılmasında kullanılabilir
A 2015
CORGHI A2015 | |
Jant kavrama içten | 10-20″ |
Jant kavrama dıştan | 13-23″ |
Max Latik çapı | 1100 mm |
Max Lastik genişliği | 305 mm |
Tabla dönme torku | 1200 Nm |
Tabla dönüş hızı | 8 rpm |
Topuk düşürme açıklığı | 320 mm |
Topuk düşürme gücü | 15500 N |
Çalışma voltajı | 3 faz 380 V |
Hava gereksinimi | 8-10 Bar |
Cihaz ağırlığı | 224 Kg |
Cihaza ek adaptör takılarak Run Flat, Pax vs gibi lastiklerin söküp takılmasında kullanılabilir
A 2025
CORGHI A2025 | |
Jant kavrama içten | 10-24″ |
Jant kavrama dıştan | 13-26″ |
Max Latik çapı | 1100 mm |
Max Lastik genişliği | 360 mm |
Tabla dönme torku | 1200 Nm |
Tabla dönüş hızı | 8 rpm |
Topuk düşürme açıklığı | 380 mm |
Topuk düşürme gücü | 15500 N |
Çalışma voltajı | 3 faz 380 V |
Hava gereksinimi | 8-10 Bar |
Cihaz ağırlığı | 244 Kg |
Cihaza ek adaptör takılarak Run Flat, Pax vs gibi lastiklerin söküp takılmasında kullanılabilir
A 2030
CORGHI A2030 | |
Jant kavrama içten | 10-26″ |
Jant kavrama dıştan | 13-26″ |
Max Latik çapı | 1100 mm |
Max Lastik genişliği | 360 mm |
Tabla dönme torku | 1300 Nm |
Tabla dönüş hızı | 8 rpm |
Topuk düşürme açıklığı | 380 mm |
Topuk düşürme gücü | 15500 N |
Çalışma voltajı | 3 faz 380 V |
Hava gereksinimi | 8-10 Bar |
Cihaz ağırlığı | 259 Kg |
Cihaza ek adaptör takılarak Run Flat, Pax vs gibi lastiklerin söküp takılmasında kullanılabilir
Artiglio 50
CORGHI Artiglio 50 | |
Jant kavrama içten | 12-30″ |
Jant kavrama dıştan | 12-30″ |
Max Latik çapı | 1200 mm |
Max Lastik genişliği | 380 mm |
Tabla dönme torku | 1100 Nm |
Tabla dönüş hızı | 7-18 rpm |
Topuk düşürme açıklığı | 540 mm |
Topuk düşürme gücü | 7600 N |
Çalışma voltajı | 3 faz 380 V |
Hava gereksinimi | 8-10 Bar |
Cihaz ağırlığı | 370 Kg |
HD 700
CORGHI HD 700 | |
Jant çapı | 14-26″ |
Max Lastik çapı | 1600 mm |
Lastik genişliği | 780 mm |
Lastik ağırlığı | 700 Kg |
Sıkıştırma sistemi | Hidrolik |
Tabla dönüş hızı | 6 devir |
Dönme torku | 1700 mm |
Topuk düşürme gücü | 15500 N |
Sıkıştırma gücü | 41000 N |
Çene dönüşü | Otomatik |
Çene sıkıştırma | Manuel |
Kontrol ünitesi | Elektro-hidrolik |
Elektrik motoru | 1.1 kW |
Yağ tankı | 6 lt |
Kontrol ünite ağırlığı | 8 Kg |
Cihaz ağırlığı | 555 Kg |
Çalışma voltajı | 3 faz 380 V |
HD 1400
CORGHI HD1400 | |
Jant çapı | 14-56″ |
Max Lastik çapı | 2500 mm |
Lastik genişliği | 1470 mm |
Lastik ağırlığı | 1200 Kg |
Sıkıştırma sistemi | Hidrolik |
Tabla dönüş hızı | 3,5-7 devir |
Dönme torku | 5300-3400 mm |
Topuk düşürme gücü | 24000 N |
Sıkıştırma gücü | 59200 N |
Çene dönüşü | Otomatik |
Çene sıkıştırma | Manuel |
Kontrol ünitesi | Elektro-hidrolik |
Elektrik motoru | 3,3/4 kW |
Yağ tankı | 12 lt |
Kontrol ünite ağırlığı | 8 Kg |
Cihaz ağırlığı | 1160 Kg |
Çalışma voltajı | 3 faz 380 V |
AG TT 1600
CORGHI AG TT 1600 | |
Jant çapı | 14-58″ |
Max Lastik çapı | 2500 mm |
Lastik genişliği | 1600 mm |
Lastik ağırlığı | 1700 Kg |
Sıkıştırma sistemi | Hidrolik |
Tabla dönüş hızı | 1-3,5-7,8 devir |
Dönme torku | 5500 mm |
Topuk düşürme gücü | 25000-30000 N |
Sıkıştırma gücü | 40000 N |
Çene dönüşü | Otomatik |
Çene sıkıştırma | Manuel |
Kontrol ünitesi | Elektro-hidrolik |
Elektrik motoru | 3,3/4 kW |
Yağ tankı | 15 lt |
Kontrol ünite ağırlığı | 8 Kg |
Cihaz ağırlığı | 1300 Kg |
Çalışma voltajı | 3 faz 380 V |
EM 9250 Pro
EM 9280 Pro
EM 9350 X Line
CORGHI EM9350 | |
Jant çapı | 1-35″ |
Max Lastik çapı | 1117 mm |
Max Lastik genişliği | 600 mm |
Max Lastik ağırlığı | 75 Kg |
Balans devri | 90-130 devir |
Balans süresi | 7 sn |
Cihazın çektiği güç | 100 W |
Çalışma voltajı | 220 v |
Hava gereksinimi | 8-10 Bar |
Cihazın ağırlığı | 99 Kg |
Cihazda bulunan özel bir program ile Jant üzerine çakılan kurşunlar kolların arkasına saklanır.
Bu cihaz ile 5 ve 10 gramın katlarından fazla ağırlıkta çıkan kurşunları istenen grama getirmek için kesmeye gerek yoktur, cihaz bu kurşunları uygun yerlere kaydırarak tam hassas olarak balans yapabilmektedir.
Jant ve lastiğin birbirine uyumu için gerekli MATCHING programı da kullanılabilir.
Cihaza ek adaptör takılarak motorsiklet lastiklerinin balansı yapılabilir
EM 9380 X Line
CORGHI EM9380 | |
Jant çapı | 1-35″ |
Max Lastik çapı | 1117 mm |
Max Lastik genişliği | 600 mm |
Max Lastik ağırlığı | 75 Kg |
Balans devri | 90-130 devir |
Balans süresi | 7 sn |
Cihazın çektiği güç | 100 W |
Çalışma voltajı | 220 v |
Hava gereksinimi | 8-10 Bar |
Cihazın ağırlığı | 99 Kg |
Cihazda bulunan özel bir program ile Jant üzerine çakılan kurşunlar kolların arkasına saklanır.
Bu cihaz ile 5 ve 10 gramın katlarından fazla ağırlıkta çıkan kurşunları istenen grama getirmek için kesmeye gerek yoktur, cihaz bu kurşunları uygun yerlere kaydırarak tam hassas olarak balans yapabilmektedir.
Jant ve lastiğin birbirine uyumu için gerekli MATCHING programı da kullanılabilir.
Cihaza ek adaptör takılarak motorsiklet lastiklerinin balansı yapılabilir
EM 9550 Laserline
EM 9580 Laserline
EM 9980 Laserline
Eyelight
ET 66
CORGHI ET66 | |
Jant çapı | 12-28″ |
Max Lastik çapı | 1220 mm |
Max Lastik genişliği | 700 mm |
Max Lastik ağırlığı | 200 mm |
Balans devri | 80 devir |
Balans süresi | 18 sn |
Cihazın çektiği güç | 160 W |
Çalışma voltajı | 220 v |
Hava gereksinimi | 8-10 Bar |
Cihazın ağırlığı | 146 Kg |
Cihaz tekerlek kaldırma lifti ile birliktedir
Cihaza ek adaptör takılarak otomobil lastiklerinin balansı yapılabilir
ET 77
CORGHI ET77 | |
Jant çapı | 12-30″ |
Max Lastik çapı | 1220 mm |
Max Lastik genişliği | 700 mm |
Max Lastik ağırlığı | 200 mm |
Balans devri | 80 devir |
Balans süresi | 18 sn |
Cihazın çektiği güç | 160 W |
Çalışma voltajı | 220 v |
Hava gereksinimi | 8-10 Bar |
Cihazın ağırlığı | 242 Kg |
Cihaz tekerlek kaldırma lifti ile birliktedir
Cihaza ek adaptör takılarak otomobil lastiklerinin balansı yapılabilir
EXACT 7
CORGHI EXACT 7 | |
Bağlantı | Kablosuz |
Kafa sayısı | 4 |
Sensör sayısı | 8 |
Toe aralığı | 20 derece |
Kamber aralığı | 10 derece |
Kaster aralığı | 30 derece |
King ping aralığı | 30 derece |
Set back aralığı | 10 derece |
Dönüş açısı | 24 derece |
Çalışma voltajı | 220 V |
Cihaz istenirse kablolu olarak ta kullanılır.
EXACT 70
CORGHI EX70 | |
Bağlantı | Kablosuz |
Kafa sayısı | 4 |
Sensör sayısı | 8 |
Toe aralığı | 20 derece |
Kamber aralığı | 10 derece |
Kaster aralığı | 30 derece |
King ping aralığı | 30 derece |
Set back aralığı | 10 derece |
Dönüş açısı | 24 derece |
Çalışma voltajı | 220 V |
Cihaz istenirse kablolu olarak ta kullanılır.
İlave aksesuar alınması durumunda kamyon ve otobüs grubu araçların ayarlanmasında kullanılabilir
EXACT 7000
CORGHI EX7000 | |
Bağlantı | Kablosuz |
Kafa sayısı | 4 |
Sensör sayısı | 8 |
Toe aralığı | 20 derece |
Kamber aralığı | 10 derece |
Kaster aralığı | 30 derece |
King ping aralığı | 30 derece |
Set back aralığı | 10 derece |
Dönüş açısı | 24 derece |
Çalışma voltajı | 220 V |
Cihaz istenirse kablolu olarak ta kullanılır.
İlave aksesuar alınması durumunda kamyon ve otobüs grubu araçların ayarlanmasında kullanılabilir
CORGHI Blacktech | |
Bağlantı | Kamera |
Hedef sayısı | 4 |
Sensör sayısı | 8 |
Toe aralığı | 20 derece |
Kamber aralığı | 10 derece |
Kaster aralığı | 30 derece |
King ping aralığı | 30 derece |
Set back aralığı | 10 derece |
Dönüş açısı | 24 derece |
Çalışma voltajı | 220 V |
CORGHI REMO | |
Bağlantı | Robot |
Robot sayısı | 2 |
Toe aralığı | 20 derece |
Kamber aralığı | 10 derece |
Kaster aralığı | 30 derece |
King ping aralığı | 30 derece |
Set back aralığı | 10 derece |
Dönüş açısı | 24 derece |
Çalışma voltajı | 220 V |
Tecnomotor Socio 300
SOCIO 300 PC bir Notebook veya bir masa üstü bilgisayara bağlanılarak kullanılır ve aşağıda belirtilen her marka ve model aracın yine aşağıda belirtilen elektronik sistemlerinin test edilmesinde kullanılır.
Bu cihazlarla kullanılmak üzere Avrupa ve Asya kökenli Otomobillerin bağlantı kablolarını çanta içinde set halinde almak mümkün olduğu gibi istenirse tek tek kablo da alınabilir.
2001 yılından sonraki tüm araçlar EOBD standardında oldukları için bu araçların soketleri birbirinin aynısıdır. Dolayısyla tarihten sonraki araçlar için sadece 1 tek adet EOBD kablosu gereklidir. Eğer bu tarihten daha eski yani 10 yaşından daha eski araçlara bakılacaksa, o zaman o araçlar için tek tek veya set halinde bağlantı kablosu alınabilir
Tecnomotor Socio 300
SOCIO 300 PC bir Notebook veya bir masa üstü bilgisayara bağlanılarak kullanılır ve aşağıda belirtilen her marka ve model aracın yine aşağıda belirtilen elektronik sistemlerinin test edilmesinde kullanılır.
Bu cihazlarla kullanılmak üzere Avrupa ve Asya kökenli Otomobillerin bağlantı kablolarını çanta içinde set halinde almak mümkün olduğu gibi istenirse tek tek kablo da alınabilir.
2001 yılından sonraki tüm araçlar EOBD standardında oldukları için bu araçların soketleri birbirinin aynısıdır. Dolayısyla tarihten sonraki araçlar için sadece 1 tek adet EOBD kablosu gereklidir. Eğer bu tarihten daha eski yani 10 yaşından daha eski araçlara bakılacaksa, o zaman o araçlar için tek tek veya set halinde bağlantı kablosu alınabilir
Tecnomotor Socio 300
SOCIO 300 PC bir Notebook veya bir masa üstü bilgisayara bağlanılarak kullanılır ve aşağıda belirtilen her marka ve model aracın yine aşağıda belirtilen elektronik sistemlerinin test edilmesinde kullanılır.
Bu cihazlarla kullanılmak üzere Avrupa ve Asya kökenli Otomobillerin bağlantı kablolarını çanta içinde set halinde almak mümkün olduğu gibi istenirse tek tek kablo da alınabilir.
2001 yılından sonraki tüm araçlar EOBD standardında oldukları için bu araçların soketleri birbirinin aynısıdır. Dolayısyla tarihten sonraki araçlar için sadece 1 tek adet EOBD kablosu gereklidir. Eğer bu tarihten daha eski yani 10 yaşından daha eski araçlara bakılacaksa, o zaman o araçlar için tek tek veya set halinde bağlantı kablosu alınabilir
Tecnomotor Socio 300
SOCIO 300 PC bir Notebook veya bir masa üstü bilgisayara bağlanılarak kullanılır ve aşağıda belirtilen her marka ve model aracın yine aşağıda belirtilen elektronik sistemlerinin test edilmesinde kullanılır.
Bu cihazlarla kullanılmak üzere Avrupa ve Asya kökenli Otomobillerin bağlantı kablolarını çanta içinde set halinde almak mümkün olduğu gibi istenirse tek tek kablo da alınabilir.
2001 yılından sonraki tüm araçlar EOBD standardında oldukları için bu araçların soketleri birbirinin aynısıdır. Dolayısyla tarihten sonraki araçlar için sadece 1 tek adet EOBD kablosu gereklidir. Eğer bu tarihten daha eski yani 10 yaşından daha eski araçlara bakılacaksa, o zaman o araçlar için tek tek veya set halinde bağlantı kablosu alınabilir
Tecnolux Art 2066
- Her türlü aracın her çeşitteki uzun ve kısa far ayarını yapmak için kullanılır.
- Xenon farlara da uyumludur.
- Işık şiddetini gösteren analog Luxmetreye sahiptir
- PoliCarbon lens
Tecnolux Art 2505
- Elektronik, LCD ekranlı, Bilgisayar bağlantılı, Yazıcılı
- Aşağı yukarı ve sağa sola ayar yönelndirme okları
- Her türlü aracın her çeşitteki uzun ve kısa far ayarını yapmak için kullanılır.
- Xenon farlara da uyumludur.
- Işık şiddetini gösteren Digital Luxmetreye sahiptir
Kompresyon Test Cihazı
Bu kompresyon test cihazı ile araçta buji veya enjektörleri sökmeden silindir kompresyon testi yapabilirsiniz.
Cihazın kabloları aracın akü kutuplarına bağlanır, marşa basarken motorun çalışmaması için yakıt pompasının sigortası, rölesi veya kablosu çıkarılır, 10 saniye kadar marşa basıldıktan sonra cihazın ekranında silindirlerin kompresyon durumu grafiksel ve % olarak görünür.
Cihaz, marş esnasında her bir silindirin aküden çekeceği voltaj ve/veya akım değerinin çok hassas bir şekilde ölçülmesi prensibine göre çalışır.
Zayıf olan silindirler marş esnasında aküden az akım çeker ve voltaj düşümü o kadar az olur.
Test esnasında hangi silindirin problemli olduğunu bulmak isterseniz, buji kablosuna, enjektör kablosuna veya bobin kablosuna bir kablo bağlayarak, problemli olan silindiri tespit edebilirsiniz.
Marşa basma esnasında ikinci bir elemana ihtiyaç duymamak için, isterseniz obsiyonel olarak OBD adaptörü alarak, cihazı aracın içinden tek başınıza kullanabilirsiniz.
Aynı cihazı araçtaki tüm voltaj değerlerini ölçmek için VOLTMETRE olarak kullanabilirsiniz.